redux

Direktlänk till inlägg 19 november 2013

Svar från frågestunden!

Av Josefine - 19 november 2013 19:30

Sådär då tänkte jag ta och svara på era frågor så här kommer era frågor med svar!


Någon du känner: Vad har du för färg på din tandborste?
Vilken färg ska du färga håret? :)


Svar: Haha den är vit och lila och min blivande hårfärg är brunröd men den är mer röd än brun och den skiftar lite i mörklila.


Me: Vilken/ vilka hårfärger har du färgat? Vad gör du när du är på dåligt humör? Har du något tips på någon bra film? :)


Svar: Som sagt den kommer bli rödbrun. Oftast så brukar jag smälla igen min dörr om jag är hemma,sätta mig vid mobilen eller datorn och lyssna på musik. Ibland händer det att jag ser på en film bara för att få tänka på något annat,funkar ibland att teckna eller gå och mecka med någon bil om jag är i skolan eller är på praktiken. Något som jag gillar eller brinner för brukar jag sysselsätta mig med för att bli glad igen. 

Och någon bra film,få se nu,jag är inte världens största filmfreak men den senaste bästa filmen jag såg var nog "Epic",en animerad film som bara var helt epic,så den kan jag helt klart rekommendera.


Dream:  vad gillar du för färg? vad är dina favorit plagg(kläder)? vad gör du mest på fritiden?

 

Svar: Det är så olika men den färgen som jag tycker om mest just nu är nog svart,den är neutral och det passar till nästan allt. Mina favoritplagg just nu är min stickade eller virkade (är så dålig på sånt där) kofta med ett flätat skärp som man kan spänna runt midjan,min långa myströja som passar perfekt med strumpbyxor. Det jag gör mest på fritiden är att umgås med personer som står mig nära,tecknar,fotar naturen och häftiga bilar som jag stöter på och försöker att blogga så ofta jag kan hehe.

 

Linda: 1. Vad vill du göra efter gymnasiet?
2. Drömresemål?
3. Favorit veckodag?
4. Favo intresset?
5. Favorit film/bok

 

Svar: Ärligt talat så vet jag inte vad jag vill göra efter gymnasiet,allt jag vet just nu är att jag ska ta vara på de här tre extra åren som jag har fått igen och göra allt för att bli en bra bilmekaniker,för det är ju det jag utbildar mig till och det är det jag vill jobba med när jag tar studenten. Men jag vet dock inte om det är vad jag tänker göra på en gång,får se vad som händer.

Mitt drömresemål skulle nog vara någonstans i USA bara för att se alla gamla coola "jänkare" därborta hihi. Tror att jag är som alla andra och säger fredag för då är det ju helg.

Mitt favoritintresse är faktiskt fordon,och då pratar jag inte bara bilar utan även motorer och allt som man kan mecka med,det älskar jag verkligen.

Och min favoritfilm får bli "Epic" och boken är "En man som heter Ove" 

 

Natalia: När träffades du o din pojkvän sist?
Din favorit bloggerska, om du har någon :)
När började du blogga? 
Vad fick dig att börja blogga?

Din favorit årstid?

 

Svar: Oj Martin och jag träffade för två helger sen men jag vet dock inte hur länge jag måste vänta tills jag kan träffa honom igen bara.

Har inte direkt någon favoritbloggerska,läser min kompisars bloggar och ni som kommenterar annars har jag inte riktigt tiden för det tyvärr.

Jag började blogga om det var i 7:an tror jag,antingen i 7:an eller 6:an men har för mig att det var i 7:an. Och vad som fick mig att börja blogga var nog för att alla mina kompisar hade en blogg och det såg så coolt ut så då skaffade jag en och det här väl kanske min 5:e eller 7:e tror jag.

Och min favoritårstid är nog våren på grund av lite olika anledningar.


Fridus: vilken är din favo låt
vad vill du bli när du blir "vuxen"
bästa bloggarna du läser?
bästa kompisar?
slösa eller spara?


Svar: Min favoritlåt som jag lyssnar på mest nu är "Jubel" av Klingande och "Hela Huset" av Veronica Maggio och Håkan Hellström,har såklart många fler men det där är de som jag lyssnar mest på nu. När jag blir äldre så vill jag nog fortfarande vara bilmekaniker,och förhoppningsvis så vill jag vara gift och bo i ett fint hus och ha barn,lite kanske för stora drömmar men det är väl en sån dröm som de flesta vill ha i framtiden.

Ärligt talat så vet jag inte,har så många bloggar som jag läser men den absolut bästa som jag läser är nog http://livetmedlinda.blogg.se och http://nattstad.se/fridaagren men kan verkligen inte bestämma mig,tycker de flesta bloggarna är bra,det beror lite på vad man är på för humör och vill läsa helt enkelt.

Mina bästa kompisar är Martin (min pojkvän),Sandra och Beatrice samt många fler men just Sandra och Beatrice har jag känt under hela min uppväxt.

Jag är en sådan som gärna sparar men i slutändan så slösar jag ialla fall.


Annie: Vilken hårfärg blev det?


Svar: Färgen heter Chili/Dark Chocolate men den blir mer röd och skiftar lite i mörklila.


Shoobro: vilken bil är din drömbil?

 

Svar: Har många drömbilar och jag är mycket för både äldre och nyare bilar men om jag absolut måste välja så är jag mer för en Mustang Shelby 67' GT500 eller en Chevy Corvette Stingray från 1963-1967. De är FINA! 

 



Mustang Shelby 67' GT500 (lånad från Google)   

 

Chevy Corvette Stingray 1963-1967!

 
 
En plats i solen

En plats i solen

19 november 2013 21:40

Tack så mycket :)
Dagen har varit helt okej, din då?

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

20 november 2013 16:56

Jättekul med en frågestund! :)

http://nattis98.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 21 november 2013 18:53

Har skaffat en ny blogg på Nattstad.se så om ni vill kolla in den så finns den här ----> NY BLOGG så från och med nu så bloggar jag där. Tack för den här tiden på bloggplatsen.se och jag hoppas att ni som läser den här bloggen följer med mig över ...

Av Josefine - 19 november 2013 19:06


  Fotad utav mig!   Ibland blir det för mycket även för mig. Jag tänker inte sitta och skriva värsta deppinlägget men just idag och just nu så känner jag att jag verkligen behöver skriva av mig. Ärligt talat så har jag gått runt och bara varit...

Av Josefine - 18 november 2013 16:16


  Hittade en gammal ful bild som får duga!   I väntan på att min kära syster ska komma hit och hjälpa mig att färga håret så tänkte jag dra igång en frågestund. Har inget att blogga om så vad passar då bättre än en frågestund. Det finns inga r...

Av Josefine - 18 november 2013 12:24

Blev lite trött på min gamla design och kände att det var dags att uppdatera den lite. Så här har ni den nya,dock är klippningen lite dålig men det får ni leva med,har inte en ritplatta och jag hade inte tillräckligt med energi för att göra det noggr...

Av Josefine - 17 november 2013 20:07


  Foto taget utav mig!   Nu är även snart den här söndagen slut för min del. Kommer snart krypa ner i min säng för jag är så himla trött idag och jag börjar kl.08.00 imorgon så måste sova minst åtta timmar om jag ska orka upp. Har i vilket fal...

Presentation


Hej du! Jag är en 18-åring som går 1:a året på Fordonsprogrammet. Jag har en pojkvän på 22år som jag älskar obeskrivligt mycket,det som betyder allt för mig är han,vänner,bilar,foto,teckna,tv-spel. Kika gärna in igen och lämna ett spår efter dig ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards