redux

Alla inlägg den 17 november 2013

Av Josefine - 17 november 2013 20:07

 

Foto taget utav mig!


Nu är även snart den här söndagen slut för min del. Kommer snart krypa ner i min säng för jag är så himla trött idag och jag börjar kl.08.00 imorgon så måste sova minst åtta timmar om jag ska orka upp. Har i vilket fall som helst haft världens bästa kväll med min bästa vän. Det var riktigt skönt att få prata av sig om allt från sex till roliga minnen och konstiga saker vi har gjort tillsammans. 

Vi har även planerat vår kommande helg och den kommer bli helt underbar. Var ju ett tag sen Sandra och jag hade en riktigt systerhelg tillsammans så det tänker vi unna oss. Martin flyttar ändå nästa helg så kommer inte kunna träffa honom vilket fall som helst,vill inte riktigt prata om det för jag vet inte om jag ska le eller gråta åt de hela.


Kommer inte kunna säga hejdå men på ett sätt så sade jag väl hejdå redan för tre månader sedan när han åkte upp till Boden för att göra GMU. Men nu tänker ialla fall Sandra och jag dra med modern min upp till vårat landställe och bara ha det mysigt och gå på julmarknad. Jag vet det låter helt pensionärsvarning men vi är som vi är. Men att sitta i vårat mysiga lilla torp och dricka te,spela monopol och äta kakor känns som en ganska bra helg om ni frågar mig.

Blev heller inget hårfärgande idag tyvärr men det sker dock imorgon och då kommer det absolut en bild så ni som sagt får se. Jag hoppas bara att resultatet blir bra men det brukar det bli så det blir nog bra det där.

Nej men nu ska jag sussa så vi hörs imorgon,godnatt! 

Av Josefine - 17 november 2013 11:13

Vill du också ha fler besökare? Klicka ---->HÄR för att komma till bloggtrafik.nu. Det är enkelt,gratis och du får fler besökare. Allt du behöver göra är att skapa en profil,klicka på Surfa/samla poäng och lägga till din blogg i fliken "Mina Hemsidor" så kommer din blogg fyllas med trafik/besökare. Och det är absolut helt gratis,testa du med! 

Av Josefine - 17 november 2013 10:47

 


Som ni ser så har jag unnat mig själv en äkta helgfrukost bestående av Amerikanska pannkakor. Det är nog bland det godaste man kan äta till frukost. Dock är det inte nyttigt så det får mest bli på helgerna för jag vill inte rulla fram till skolan och praktiken.

Men nu är jag ialla fall mätt och belåten och den här dagen kan startas med ett bra humör. Har egentligen inga planer idag,det enda jag vill göra är att färga mitt hår men min mamma är inte så jättesugen på att göra det så funderar på om min bästa vän kan svänga förbi och hjälpa mig. Vi får se helt enkelt.

Kan i vilket fall säga att om jag färgar håret så kommer ni självklart få en bild på resultatet.

Men nu ska lilla jag fixa och trixa med lite andra saker så ni få ha en fin söndag allihop!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej du! Jag är en 18-åring som går 1:a året på Fordonsprogrammet. Jag har en pojkvän på 22år som jag älskar obeskrivligt mycket,det som betyder allt för mig är han,vänner,bilar,foto,teckna,tv-spel. Kika gärna in igen och lämna ett spår efter dig ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards