redux

Alla inlägg den 16 november 2013

Av Josefine - 16 november 2013 20:32

   


Idag har jag varit grymt seg och har verkligen inte orkat blogga. Tänkte faktiskt slänga upp ett inlägg imorse men jag fastnade framför The Vampire Diaries så det blev inget med det. Jag har heller inte så mycket att berätta då jag inte har gjort något utav intresse idag. Eller jag var och åt middag med min allra finaste syster,hon är min bästa vän men vi ser varandra som systar,det är hon som är i den gula kostymen på bilden längst ner.

Och som ni ser så har jag blivit beroende av Bitstrips,provade tidigare idag för första gången och jag verkligen älskade det.


Hur som helst,är trött och seg,har inte haft världens bästa kväll med det orkar jag inte gå in på. Vill inte tråka ut er så jag ska väl försöka bädda ner mig snart. Får väl se vad dagen har att erbjuda imorgon,förhoppningsvis så kan jag färga håret imorgon men det återstår att se.

Känner att det här blogginlägget håller på att dö ut så säger godnatt nu.

Vi ses imorgon! #godnatt #helg #bitstrips

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej du! Jag är en 18-åring som går 1:a året på Fordonsprogrammet. Jag har en pojkvän på 22år som jag älskar obeskrivligt mycket,det som betyder allt för mig är han,vänner,bilar,foto,teckna,tv-spel. Kika gärna in igen och lämna ett spår efter dig ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards