redux

Direktlänk till inlägg 18 november 2013

Frågestund

Av Josefine - 18 november 2013 16:16

 

Hittade en gammal ful bild som får duga!


I väntan på att min kära syster ska komma hit och hjälpa mig att färga håret så tänkte jag dra igång en frågestund. Har inget att blogga om så vad passar då bättre än en frågestund. Det finns inga regler för ni får fråga precis vad ni vill och då jag är 100% ärlig så kommer jag försöka svara så ärlig jag kan.

Ni kan fråga allt mellan himmel och jord,skulle något vara för privat så skriver jag svaret personligen till er och det löser jag på det ena eller andra sättet. Ställ bara en eller flera frågor så gör ni min dag.

Kram! #frågestund

 
 
Ingen bild

någon du känner!

18 november 2013 17:17

Vad har du för färg på din tandborste?
Vilken färg ska du färga håret? :)

 
Ingen bild

Me ^^

18 november 2013 18:11

Hej fin blogg du har! Några frågor till din frågestund: Vilken/ vilka hårfärger har du färgat? Vad gör du när du är på dåligt humör? Har du något tips på någon bra film? :) Kram

 
linda

linda

18 november 2013 19:21

Hej bästa Jossan :D <3

Här kmr lite frågor :)

1. Vad vill du göra efter gymnasiet?
2. Drömresemål?
3. Favorit veckodag?
4. Favo intresset?
5. Favorit film/bok

kramar <3

http://www.livetmedlinda.blogg.se

 
natalia

natalia

18 november 2013 21:17

När träffades du o din pojkvän sist?

Din favorit bloggerska, om du har någon :)

När började du blogga?

Vad fick dig att börja blogga?

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

natalia

18 november 2013 21:18

Din favorit årstid?

 
Ingen bild

Fridus!

19 november 2013 18:26

vilken är din favo låt
vad vill du bli när du blir "vuxen"
bästa bloggarna du läser?
bästa kompisar?
slösa eller spara?

 
Annie

Annie

19 november 2013 18:39

Har du färgat håret? ;-)vilken färg blev det? Jag brukar färga hos frissan, men det var läängesen nu ;-)
Ha en fin kväll ;-)

Kram/

http://cupcakes-ochannat.bloggplatsen.se

 
shoobro

shoobro

19 november 2013 19:22

tja! kul att du gillar bilar ;) jag gillar oxå bilar. vilken bil är din drömbil?

http://shoobro.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 21 november 2013 18:53

Har skaffat en ny blogg på Nattstad.se så om ni vill kolla in den så finns den här ----> NY BLOGG så från och med nu så bloggar jag där. Tack för den här tiden på bloggplatsen.se och jag hoppas att ni som läser den här bloggen följer med mig över ...

Av Josefine - 19 november 2013 19:30

Sådär då tänkte jag ta och svara på era frågor så här kommer era frågor med svar!   Någon du känner: Vad har du för färg på din tandborste?Vilken färg ska du färga håret? :)   Svar: Haha den är vit och lila och min blivande hårfärg är brunröd...

Av Josefine - 19 november 2013 19:06


  Fotad utav mig!   Ibland blir det för mycket även för mig. Jag tänker inte sitta och skriva värsta deppinlägget men just idag och just nu så känner jag att jag verkligen behöver skriva av mig. Ärligt talat så har jag gått runt och bara varit...

Av Josefine - 18 november 2013 12:24

Blev lite trött på min gamla design och kände att det var dags att uppdatera den lite. Så här har ni den nya,dock är klippningen lite dålig men det får ni leva med,har inte en ritplatta och jag hade inte tillräckligt med energi för att göra det noggr...

Av Josefine - 17 november 2013 20:07


  Foto taget utav mig!   Nu är även snart den här söndagen slut för min del. Kommer snart krypa ner i min säng för jag är så himla trött idag och jag börjar kl.08.00 imorgon så måste sova minst åtta timmar om jag ska orka upp. Har i vilket fal...

Presentation


Hej du! Jag är en 18-åring som går 1:a året på Fordonsprogrammet. Jag har en pojkvän på 22år som jag älskar obeskrivligt mycket,det som betyder allt för mig är han,vänner,bilar,foto,teckna,tv-spel. Kika gärna in igen och lämna ett spår efter dig ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards