redux

Alla inlägg den 18 november 2013

Av Josefine - 18 november 2013 16:16

 

Hittade en gammal ful bild som får duga!


I väntan på att min kära syster ska komma hit och hjälpa mig att färga håret så tänkte jag dra igång en frågestund. Har inget att blogga om så vad passar då bättre än en frågestund. Det finns inga regler för ni får fråga precis vad ni vill och då jag är 100% ärlig så kommer jag försöka svara så ärlig jag kan.

Ni kan fråga allt mellan himmel och jord,skulle något vara för privat så skriver jag svaret personligen till er och det löser jag på det ena eller andra sättet. Ställ bara en eller flera frågor så gör ni min dag.

Kram! #frågestund

Av Josefine - 18 november 2013 12:24

Blev lite trött på min gamla design och kände att det var dags att uppdatera den lite. Så här har ni den nya,dock är klippningen lite dålig men det får ni leva med,har inte en ritplatta och jag hade inte tillräckligt med energi för att göra det noggrant,kanske fixar till det lite senare,men lämna gärna en kommentar om vad du tycker,kanske har du några idéer på vad jag kan förbättra,har inte så mycket fantasi längre gällande mina designer så vartenda tips är guld värt.

Ha en fortsatt bra måndag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej du! Jag är en 18-åring som går 1:a året på Fordonsprogrammet. Jag har en pojkvän på 22år som jag älskar obeskrivligt mycket,det som betyder allt för mig är han,vänner,bilar,foto,teckna,tv-spel. Kika gärna in igen och lämna ett spår efter dig ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards