redux

Alla inlägg under juni 2013

Av Josefine - 6 juni 2013 23:45

  

(Bilden är tagen utav mig)


Att skriva har alltid varit ett stort intresse för mig,jag började lära mig skriva redan när jag var 4 år. Då skrev jag brev till mina förskollärare och ville ofta att de skulle skriva brev tillbaka. Det svenska språket har alltid facinerat mig just för att man kan skapa så mycket med ord. I era öron låter det säkert urdumt men inte för mig. En av mina drömmar är just att få skriva en bok,intresset finns där men inte handlingen dock.

Det kanske låter udda att en 18 åring tycker att det är så roligt att få skriva men det finns så enormt många olika sätt att uttrycka sig på och att skriva eller blogga är ett sätt att göra det på.


Jag är då som sagt en tjej på 18 år som bor i stora,stressiga huvudstaden Stockholm med mamma och pappa. Jag har två mycket äldre,sju och nio år äldre,storebröder som jag står ganska nära,de betyder väldigt mycket för mig. Några riktiga systrar har jag dock inte men jag har fantastiska bästa vänner som har blivit som mina systrar och de älskar jag mer än ord kan beskriva här i världen.

Men någon som har kommit rakt in på mitt hjärta på lite mer än två månader är mina fantastiskt fina och underbara pojkvän som jag verkligen älskar och håller kär och han fyller snart 22 år,om typ fyra månader.


Några saker jag verkligen brinner för är att fotografera,teckna och måla samt att skriva. Men det finns yttligare ett stort intresse som ligger mig varmt om hjärtat och det är mitt stora intresse för bilar. Ja,jag är tjej och gillar bilar,lite udda kanske men det är så pass roligt att jag det här året bestämde mig för att hoppa av mitt andra år på gymnasiet inom Bild & Form linjen för att börja om från år ett och läsa Fordon.

Så nu hoppas jag bara på att jag kommer in där så jag kan få läsa det programmet. Får jag göra det så kommer jag antagligen hoppa och gråta av lycka för då har år 2013 varit,än så länge,ett av de bästa åren jag någonsin har haft.

Men nu vet ni lite mer om mig och jag hoppas att ni kommer tycka om min blogg för här skriver jag om mina intressen men också mina åsikter och tankar.

Ha det bra så ses vi säkert senare,kram!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej du! Jag är en 18-åring som går 1:a året på Fordonsprogrammet. Jag har en pojkvän på 22år som jag älskar obeskrivligt mycket,det som betyder allt för mig är han,vänner,bilar,foto,teckna,tv-spel. Kika gärna in igen och lämna ett spår efter dig ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards