redux

Alla inlägg den 15 november 2013

Av Josefine - 15 november 2013 21:00

 

Och här sitter jag med magont och har tjockarkväll i min ensamhet. Men ärligt talat,är det fredag så ska den banne mig avslutas på ett bra och mysigt sätt. Jag är ingen festmänniska,har aldrig varit och vad jag vet än så länge så kommer jag nog aldrig bli en heller. Det känns så jobbigt,jag blir så stressad att vara omkring fulla människor och jag är inte en sådan person. Om man gör något kul så vill jag gärna komma ihåg vad jag har varit med om men detta är vad jag tycker.

De som går ut och festar har jag inget problem med såklart,de får göra vad de vill,sålänge ingen tvingar mig till något. Jag är mer för att mysa in mig i en filt och bara se på film och ta det lugnt,det känns mycket bättre och så trött som jag är så orkar jag inte ens göra något annat om jag ska vara ärlig.


Just nu så är Håkan Hellström mitt enda sällskap och han får faktiskt duga. Ingen kan få mig att tänka mer klart än när han spelas och just nu behöver jag verkligen hans underbara röst och hans fantastiska texter. Jag var ganska emot han förut men jag gav mig själv en smäll på käften och lyssnade på hans låtar och ändrade totalt uppfattning om honom.

Såhär sitter jag som sagt och tjockar chips,mums,och tänker. Har köpt hårfärg nu så imorgon eller på söndag så färgar jag mitt hår igen,bild kommer självfallet upp så ni också får se resultatet.

Men nu ska jag ta och bara tänka på mig själv och se på lite mer film,så vi hörs senare! #helg

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej du! Jag är en 18-åring som går 1:a året på Fordonsprogrammet. Jag har en pojkvän på 22år som jag älskar obeskrivligt mycket,det som betyder allt för mig är han,vänner,bilar,foto,teckna,tv-spel. Kika gärna in igen och lämna ett spår efter dig ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards